söndag 12 februari 2012

Min grymma blogg

Det här är min nya blogg som jag startat och jag kommer att skriva om allt som händer i mitt liv. Jag har så mycket på gång och jag tycker att det är roligt att få skriva om det i en egen blogg. Jag har inte haft någon sådan tidigare och därför känns det verkligen spännande nu.
Jag är inte alls duktig på att skriva, men jag får hoppas att det inte gör något för jag har i alla fall mycket att berätta om. Jag kommer heller inte att kunna göra en så snygg blogg för det var nästan för svårt för mig bara att starta upp bloggen. Jag är inte så hemma på att hantera datorn. Men, jag hoppas att ni kommer att tycka att det är kul att läsa den även om jag inte har så snygg blogg.
Jag bor i en storstad, men jag vill vara ganska så anonym så jag kommer inte att berätta vilken. Jag kan nämna så mycket som att jag bor vid västkusten i alla fall. Just nu är det vinter och det känns riktigt kallt här. Det blir ganska kallt i denna del av Sverige när vintern kommer för det kommer in kall och fuktig luft från havet. Men, jag älskar min stad och den är så vacker när det är sommar. Idag hörde jag fåglarna kvittra lite gladare så det är kanske vår på gång.
Jag har nyss flyttat ihop med min kille och vi har fått tag på en så trevlig lägenhet mitt inne i centrum. Jag håller på att inreda lägenheten just nu och jag kommer att satsa på att ha vita och fina väggar och dekorera med lite färg istället. Jag är väldigt förtjust i svart och vitt så jag kommer nog att ha svarta, blommiga gardiner i fönstren. Vi bor i en lägenhet som är gammaldags och det är mycket stora fönster. Dessutom är de spröjsade så det är väldigt snyggt. Jag fasar dock för när jag skall putsa dem för det kommer garanterat att bli jobbigt.
Jag kommer också att skriva mycket om mina resor i bloggen för jag älskar att resa. Som tur är gör min pojkvän det också. Nästan alla pengar vi fått in tidigare har gått till att resa. Nu får vi kanske hålla igen lite eftersom lägenheten var ganska dyr. Men jag tror inte vi kommer att göra det i alla fall. Man kan ju satsa på att resa i Sverige så det inte blir så dyrt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.